Bloggportalen Statistik

torsdag 13 november 2014

Mycket av allt

Ja det är väldigt mycket av allt just nu, därav min frånvaro här :) 
Denna vecka har det hänt väldigt mycket i huset, köket har golv, snart är alla väggar uppe, tak och en massa el m.m, m.m är snart klart! :) Blir så imponerad av våra hantverkare, de är så grymma!

Jag har rivit lilla toan som nu ska bli skjutdörrsgarderob, det utrymmet blir verkligen perfekt som skjutdörrsgarderob, kommer bli exakt en sån vi har här hemma idag som vi är så nöjda med.

Igår var jag, Michaela och Camilla ute på Glädje där vi åt och drack gott. 
Efter Glädje gick vi vidare till Neo och drack några drinkar där. Och så skoj hade vi, var längesen jag skrattade så mycket! Sådana kvällar måste ske oftare. Verkligen en energiboost!

Igår var även Johanna och barnen här under dagen, fick dessutom en fin födelsedagspresent av fina Johanna 


Lilla toan i hallen är nu ett minne blott :)
Väggen nere
Efter denna bild försvann även golvet
Köksdelen nu
Matsalsdelen nu

Glädje :)

Camilla, jag och Mickan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar