Bloggportalen Statistik

söndag 9 november 2014

Fars dag, m.m!

Idag är det då Fars dag! Grattis alla pappor! Min far fick sin lilla present på posten i fredags så han fick tjuvstarta lite :) Nils och Linnea hade köpt en avståndsmätare till Pontus, kan vara så att mamman också velat ha en sån länge..! ;)

Vad har hänt sen sist? Hmm, jo i fredags var Jessie här under eftermiddagen och på kvällen gick vi ut och åt på Texas Longhorn. Vi åt baconlindad oxfile och det var så sjukt gott, det kan jag verkligen rekommendera! Efteråt hade ju Jessie bokat en överraskningsbio och mycket riktigt så var det ju en skräckis, vilket jag avskyr..! Så jag satt med en sjal över huvudet men blev ändå rädd, fy tusan :)

Igår så var det turné runt i stan för att bestämma kakel, klinkers och golv. Och nu är det klart iallafall, kommer bli jättebra!! Så spänd inför att se hur det kommer bli, nu börjar det ju närma sig..
På kvällen kom familjen S hit på middag, full rulle med alla barnen! När jag ser alla 5 barnen flyga runt så slår det mig alltid vad fort allting gått, känns som igår då vi inte hade några barn alls :)

Idag har Nils fått leka av sig på Leos lekland, jag, Ea och Jessie har varit en sväng på ett nästan folktomt A6 och Pontus är iväg och jagar. Ikväll blir det lugnt, hoppas jag :)

Baconlindad oxfilé på Texas longhorn
Jessie :)
Fixad mamma :)
Femlingarna :)

Hello little friend :)
Nils på Leos
Nuläge kök, det tar sig!

Köksgolvet, korklaminat vinylcomfort Provence Oak






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar