Bloggportalen Statistik

fredag 14 november 2014

Linnea 10 månader

Idag blir vår lilla prinsessa 10 månader, tick tack väldigt snart 1 år!

Denna dag har varit en riktig tålamodsprövare med mr. Crankypants a.k.a. Nils.. Det har varit utvälta mjölpaket, utvälta spel innehållandes miljarder delar, han har hällt vatten på golvet, kastat runt tvätt, ja allt han inte får göra i princip.

Jag kände mig som världens dåligaste mamma och förebild när tålamodet tog slut då mjölpaketet for genom köket och jag utbrister "Nä nu jävlar!!" och springer efter Nils som kutar uppför trappan och in på sitt rum. Jag kände mig väldigt mycket som Emils pappa...

Nåväl, jag fick lite andrum när Pontus kom hem och jag åkte och uträttade massa ärenden, skönt.

Nu sover kidsen och jag ska sjunka djupt ner i soffan. Två nya ekologiska viner har jag att testa, får singla slant om vilket jag ska börja med.. Ljuva ensamtid, pust suck stön :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar