Bloggportalen Statistik

onsdag 4 april 2012

Påsken har kommit till Cajos väg!


Haft en riktig kass natt med nästäppa och nu också hosta! Känner mig minst sagt mör idag med lite sömn och ett huvud som känns som en stor ballong med snor hihi :) Nä, nu får det vara bra, vill säga hejdå till den här förkylningen. Men det kan nog vara svårare att bli frisk nu när man sover så dåligt. När Pontus gick upp idag så hittade han mig sovandes sittandes med Nils i famnen, haha :) Inte bra!

Idag när jag bytte body på Nils så tänkte jag att han kunde få ha sin nya Bamse- body. När jag tog på den så upptäckte jag att det var puffärmar på den, alltså en tjejbody haha! Han ser jätterolig ut i den hihi :) Men han får ha den ändå, åtminstone hemma, det gör ju inget. :) Pontus kommer inte att gilla den! :) 
Nils i sin söta tjej-body med puffärmar hihi :)

I måndags var Nils farmor här och lämnade ett pärlhalsband som jag får låna till bröllopet! Det kommer att passa jättefint tillsammans med klänningen! Nu ska jag bara ordna örhängen och korsett sen är min outfit färdig, skönt! Jag hade tänkt att strunta i korsett men när jag och Jessie provade klänningen så upptäckte vi att jag måste ha korsett under för annars visar man bh- bandet bakom snörningen vilket inte är så snyggt, och det kan nog behövas en korsett för att dra in det överflödiga fettet haha :) Men fy vad obekvämt det är med korsett, men den som vill vara fin får lida pin säger man ju :) (Eller sluta äta kakor och övriga desserter haha :)

Glad Nils med farmor!

Nu ska jag mysa ner med Nils i soffan under filten med en kopp latte och nya numret av Föräldrar och barn, sämre kan man ha det :)




1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja rekommendera er alla till en trovärdig och uppriktig privatlångivare som godkände mitt lån till mig bara inom några timmar efter så många misslyckade försök att få ett lån, jag blev förvånad och glad över att den privata långivaren räddade mig och erbjöd mig en lån med 2% ränta, kontakta henne nu om du behöver ett akut lån E-post: christywalton355@gmail.com

    SvaraRadera