Bloggportalen Statistik

lördag 24 januari 2015

Renoveringen- 4 veckor kvar till inflyttning

4 veckor kvar till inflyttning och nu börjar det ta sig! Dock så kommer vi inte kunna använda hallen när vi flyttat in eftersom snickarna inte kan göra klart den förrän trappan är bytt. Och trappan ska vi inte byta förrän fönstren på övervåningen är utbytta. Så det blir nog några veckor som vi bara kan använda groventrén men det får ju gå, är ju inte så många veckor det handlar om.

Idag har vi fått mycket gjort i huset då vi har kunnat jobba där båda två och barnen har varit med farmor och farfar. Nils har dock varit med lite och hjälp till med städningen av badrummet :)

Nu ska det bli skönt att dyka ner i soffan med ett glas vin, eller om jag kanske ska fortsätta rensa ur köksskåp, det var mitt fredagkvällsnöje igår och det är mycket jobb kvar.. Inte klokt vad man lyckas fylla upp samtliga tomrum i ett hus med saker på bara 3 år..!

Madde, Glenn och jättemagen (v.39) var och hälsade på oss i huset idag! Även Fredrik och Olof kom förbi, samt Erik, Cickan och barnen! Mycket ruljans på besökare idag, det gillar vi! :)

Jag hann rengöra hela badrummet idag, det är betydligt mer jobb att få rent nykaklat än vad man kan tro..


Nils med sin lilla verktygslåda, här låtsas han vara rörmokare :)
Älskar dessa handtag! Hittade dem på XL-bygg och märket är Habo
Den platsbyggda garderoben i groventrén fick en hatthylla oh krokar idag, nu ska vi bara få in ett skoställ också

Hallen i utbyggnaden, så fina spegeldörrar!
Skafferiet blev jag helt klar med idag också, och vinförrådet har jag redan börjat flytta över :)
Tvättstugan tar sig, vi kommer köra på en träskiva för att liva upp rummet som annars bara blir vit och grå.
Skjutdörrsgarderoben i tvättstugan
Vardagsrummet med tillhörande snickare :)
..och hallen med den snälla snickaren :)
Vedspisens plats är färdig och ska nu bara putsas när stenskivan kommit

6 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja rekommendera er alla till en trovärdig och uppriktig privatlångivare som godkände mitt lån till mig bara inom några timmar efter så många misslyckade försök att få ett lån, jag blev förvånad och glad över att den privata långivaren räddade mig och erbjöd mig en lån med 2% ränta, kontakta henne nu om du behöver ett akut lån E-post: christywalton355@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Behöver du ett akut lån? Vi ger ut privatlån? Företagslån? Bostadslån? Lantbrukslån? Utbildningslån? Debet konsolideringslån? Lastbilslån? Billån? Hotelllån? Refinansiera lån? och fler skollån? Startlån? .Vi erbjuder till 2% ränta! Kontakta oss via: (richardcosmos5@gmail.com)

    låneerbjudande

    SvaraRadera
  3. Hej, jag är en individ som erbjuder internationella lån. Med kapital som används för att ge lån mellan individer på kort och lång sikt, med start från 2 000 € till 500 000 000 € för alla seriösa människor som verkligen behöver det, är räntan 2 % per år Jag ger lån Finansiellt, Bostadslån, Investeringslån, Billån, Privatlån. Jag är tillgänglig för att tillfredsställa mina kunder inom max 2 dagar efter att jag mottagit förfrågan. En person som inte är seriös håller sig borta Snabbt svar: (richardcosmos5@gmail.com)

    Akut låneerbjudande.

    SvaraRadera
  4. Välkommen! För att hyra, vänligen kontakta ovanstående e-postadress. behöver du ett företagslån eller privatlån? Vi ger lån från 3 000 € till 600 000 000 € till privatpersoner och företag till en 2% årlig ränta. För mer information, kontakta oss via e-post: (dakany.endre@gmail.com)

    Akut låneerbjudande.

    SvaraRadera
  5. Behöver du ett skuldsaneringslån för att betala av dina räkningar? Vill du ta kontroll över din skuld idag? Erbjuder förlängning av företagslån nu? Behöver du ett lån för att betala av din räkning? behöver du ett lån? Behöver du ett privatlån? Företagsexpansionslån? Starta företag, utbildning, skuldkonsolidering Lån för hårda pengar Lån för vad som helst? Vi erbjuder ett lån utan kreditprövning till en låg ränta på 2% av lånet, E-post: (dakany.endre@gmail.com)

    Akut låneerbjudande.

    SvaraRadera