Bloggportalen Statistik

tisdag 21 oktober 2014

Blåtiror och skrik-klippning

Ibland vill man bara gå raka vägen ut i skogen, sätta sig på en stubbe och bara andas. Idag är en sådan dag!! :)

Johanna och barnen har varit här idag, det började mindre bra med att Ea ramlade mot ett handtag i köket och fick en blåtira. För er som renoverar kök, välj inte sådana handtag. Dels är de farliga för barnen och sen fastnar man lätt med kläder i dem. 

Vi lyckades åtminstone laga en god lunch, älgfärshamburgare med pommes!

Sedan följde Vincent med och hämtade Nils på förskolan, gissa om Nils blev förvånad när Vincent var med! De lekte en stund innan vi åkte hem.

Sen skulle vi försöka klippa Nils, vilket han H A T A R så det var en omöjlig uppgift. Suck!

Nils somnar tidigt idag iallafall, efter ett bad då han hade färg i hela ansiktet. Huset ser ut som att det har var inbrottstjuvar här och vänt upp och ner på allt. Men det får vi reda i sen, nu ska jag åka och hämta några köksartiklar som inte kunde levereras hem. Behöver jag säga att jag åker ensam?? Nu ska jag andas, hej hopp :)

Tur att man har haft Johannas sällskap idag, hon ger en alltid massvis med energi och man kan skratta mitt i allt kaos haha! :) 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar