Bloggportalen Statistik

torsdag 25 september 2014

Huskur mot hosta

Jag fick höra om ett annorlunda husmorsknep mot hosta. Det ska tydligen hjälpa att smörja bröst och rygg med smör/margarin. Låter ju väldigt märkligt haha, men är det någon som testat det??
Jag ska ge det ett försök, kan ju inte skada iallafall! Återkommer om resultat..

På tal om resultat så har vi inte fått några provsvar ännu gällande om det är kikhosta eller ej. Men inatt hade hon det så tufft med hostan stackaren. Till sist somnade hon medan hon låg på mitt bröst och jag halvlåg så hon hade huvudet ordentligt uppåt. Så ni kan ju ana min nackspärr idag..! Men det är det värt, bara Ea mår bättre så!

Stackars Nils vaknade ju också av Linneas hosta så han och Pontus gick och la sig i Nils säng så de kunde sova ifred.

Farmor hörde av sig idag och erbjöd sig att ta Nils över natten idag och det är ju guld värt! Så den hjälpen tar vi tacksamt emot! Nils kommer tycka det är superkul att få sova hos farmor och farfar också! Och då kan han dessutom åka traktor, wiiii! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar