Bloggportalen Statistik

fredag 26 september 2014

Vinterförberedelser

Nils sov jättebra i Knois, somnade redan 19:30 och vaknade vid 5 och ville ha välling och sov sedan till 07:30. Det får man säga är en bra Nils- natt! :) Linnea hade hosta även denna natt men vi sov gott mellan hostattackerna. 
Vi har använt nässugen och det har underlättat en hel del, nässugen är verkligen såå bra i stunder som denna!

Jag beställde en vinteroverall till Nils idag online. Kappahl har 25% rabatt och fri frakt så det var nog många som tänkte som jag för det var slut på många storlekar och rosa var helt slut. Men turkos hade de kvar i stl. 104 som Nils har i vinter som tur var! Han hade 98 förra vintern så han kanske kan ha den första vintermånaden, men troligen inte. 

Ska dem liksom inte sluta växa så fort snart och börja plana ut? Nils har 104 nu i storlek som egentligen är för 3-4 åringar. Han har alltid legat en storlek över det "normala". Och skor ska vi inte prata om, grabben har 27-28 nu!! Inte långt från min egen skostorlek haha! :) 

För att komma tillbaka till vinteroverallerna så tycker jag att Kappahls overaller är superbra och till vettiga priser dessutom!


Nu längtar jag efter min lilla busiga pojk! Ikväll kommer han hem igen :)

Kappahl vinteroverall
Linnea passade på att ta en tupplur i soffan igår, inte ofta hon kan göra det annars när brorsan är hemma :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar