Bloggportalen Statistik

tisdag 8 april 2014

En bra affärsidé!!

Många människor lägger flera tusen per år på att gå till gym. Jag har kommit på en unik affärsidé till dessa människor. Istället för att gymma så kan ni få hyra Nils och ta med honom till en skoaffär! På bara en timme så kommer ni garanterat bränna kalorier som motsvarar ett helt års gymmande. Ni kommer få träna er koordination samt vighet. Låter det lockande? Kontakta mig för ett kostnadsförslag! 

Herregud. Vi hade med Nils till en skoaffär igår eftermiddag. Och det var total kaos! Han sprang runt som en galning, gömde sig samt sprang ut ur butiken. Han är ju sjukt snabb också den lilla rackaren.. Vid ett tillfälle sprang han runt hörnet och var helt borta!! Mitt hjärta stannade nästan kan jag säga! Som tur var så såg jag honom nästan direkt då han hade gömt sig mellan massa skolådor, men jag hade ju lika gärna kunnat missat honom. Usch! Vad ska man göra vid sådana tillfällen som dessa?? Inget vi sa eller gjorde hade minsta effekt, Nils bara skrattade. Eller skrek och kråmade sig då vi lyfte upp honom... Mina nerver. Men det kan ju vara värre. Nu än så länge så har vi ju bara ett barn som beter sig så. Snart är det två...!! :)

Rymlingen försöker gömma sig. Bra gömställe dock, det ska han ha cred för





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar