Bloggportalen Statistik

söndag 6 april 2014

30 årsfirande!

Idag har vi varit i Skillingaryd hos familjen S och firade Erik som fyllde 30 år! 
Frida hade bakat en hel kakbuffé med jag vet inte hur många olika sorters kakor! Och varenda kaksort var sjukt god, farligt farligt! Får bli bootcamp efter detta massiva kakintag. :) Nils hittade en särskild kaka som han fastnade för, vet inte hur många han fick i sig haha :) Förutom kakbuffén så vankades det även tårta, ni förstår ju hur sockerstinna vi var när vi åkte därifrån! :) 

Nils hade jättekul med alla barnen och leksaker, de var även ute och lekte i sandlådan och spelade fotboll med en gigantisk fotboll!

På vägen hem åkte vi förbi barnens morföräldrar och sedan åkte vi hem, rejält trötta hela familjen! Nils sov ju bara i bilen ner till Skillingaryd, och sov bara mellan ca. 11 och 11:45 så han somnade tidigt ikväll! Skönt när vi får lite längre tid för oss själva på kvällen, Pontus är särskilt glad för han ska ge sig iväg ut till Knohult nu och skjuta sig en gris hoppas han på. :) Så jag får väl titta på någon film i min ensamhet, fast jag är sjukt trött så jag går nog istället och lägger mig jämte Linnea, älskar att ligga och lukta på henne. Bebisdoft är nog allra bästa parfymen, kan inte få nog av den! :)


Enorm kakbuffé! 

Kakmonstret befann sig i paradiset!

Far och dotter





Törstig blir man ju av alla kakor!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar