Bloggportalen Statistik

söndag 2 mars 2014

Vasaloppsdags!

Idag tittade vi på Vasaloppet till frukost, herregud vad häftigt det såg ut vid starten, sjuuukt mycket folk!! Jag frågade Nils om han skulle åka Vasaloppet sen när han blir stor och det skulle han såklart hihi :) Linnea har börjat använda sin babysitter, och hon älskar den! Nu har hon hunnit bli så stor att hon inte vill ligga stilla hela tiden. Hon vill vara uppe och se lite!

Loppisen igår gick väl sådär, sålde för nästan 400 kr. Mycket av det som jag hade satt lite dyrare pris t.ex. sparsamt använda märkeskläder på fick jag tillbaka så det ska jag sälja på Tradera. Så fort ett plagg på loppis kostar mer än 15 kr så tycker ju folk att det är dyrt hihi, så tänker man ju själv också upptäckte jag när jag själv handlade! :)

Nils har börjat vänja sig nu vid Linnea märker man och han gillar att hålla på med henne, ge henne nappen och gunga henne m.m. Nu börjar hon bli en självklar del av familjen! Det tar ju lite tid för alla att vänja sig såklart. :)

Nils ser till att Linnea sitter bekvämt hihi :)

Starten på Vasaloppet, det ser ut som myror på skärmen och inte skidåkare! :)

Linnea ligger och skrattar i sömnen :)

 
Nils vill gärna pussas, som ni ser på Linneas min så är inte hon lika pussglad... hihi :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar