Bloggportalen Statistik

lördag 1 mars 2014

Fynd!

Igår skrev jag ju att vi hade en sån mysig morgon och Nils var så snäll och gosig. Det ändrades rätt snabbt kan jag säga!! Hihi :) Klockan 10 skulle vi i vår gamla öppna förskolegrupp samlas på lekplatsen i Huskvarna stadspark. Klockan 9 började vi redan göra oss i ordning här hemma för att vara där i god tid tänkte jag. Och det tar ju lite tid att komma iväg nu med två barn, extra lång tid med en trotsig 2-åring!

Nils ville inte alls göra som jag ville och det blev en kamp om allt! 
Bara blöjbytet tog väl säkert en kvart, oh my God!! Så vid 10:15 var vi framme på lekplatsen. Väl där skötte han sig bra och hade skoj tills han beslutade att vandra iväg ut i parken och ville inte alls gå dit jag ville. Så jag fick ett rejält träningspass där kan jag säga! Som tur är så är ju Linnea världens snällaste och låg stilla i sin barnvagn och sov... 

När vi kom hem så var Nils rejält trött och somnade gott efter lunch och jag kunde fixa klart det sista till loppisen i lugn och ro.

Pontus slutade tidigare igår så jag åkte till församlingshemmet vid 16 och lämnade in alla kläder, 75 plagg lämnade jag in. Och då har jag ändå mycket kvar som jag får spara till en eventuell nästa loppis.

Efter det åkte jag till A6 och köpte två nya Swedish Grace- mattallrikar, jag hade fått 20 % rabatt via klubben. Jag ska inte köpa en enda pryl till min servis till fullpris har jag sagt haha, det blir lite sport i det hela :)

Jag passade även på att kolla in bokrean. Jag läser väldigt lite nuförtiden, har en hel del böcker som jag inte hunnit läsa. Förr läste jag i snitt en bok i månaden men nu läser jag knappt aldrig. Så synd, måste börja läsa igen, saknar att ha en spännande bok att längta till.

Idag åkte jag upp till loppisen, jag såg mångas famnar fulla med mina kläder så det var kul hihi! :) 
Jag fyndade fyra plagg, två var till barnen, för endast 35 kr totalt! 

Nu klockan 15 ska jag åka tillbaka upp och hämta det som inte blev sålt samt få pengarna för det sålda, ska bli spännande att se hur mycket det blev!


Fina fynd för blott 35 pix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar