Bloggportalen Statistik

måndag 3 mars 2014

Gipsavgjutning

När Nils var bebis så gick ju vi på öppna förskolan och där gjorde vi ju bland annat brickor med bebisarnas fotavtryck. Nu blir det ju inte att jag och Linnea går på öppna förskolan, det kanske vi gör nångång bara då Nils är på förskolan, men jag ville ändå att hon också skulle få sina avtryck gjorda! 

Jag tycker det är viktigt att barnen får samma saker så det är rättvist. 
Så jag ska göra likadana fotoböcker för Linnea som jag gjort till Nils m.m. 
Så igår gjorde vi gipsavgjutning av Linneas fotavtryck som jag sen ska rama in, gjorde även en fotobok av Linneas första månad precis som den jag gjorde till Nils.

Idag gick jag och Linnea på promenad på förmiddagen. Riktigt härligt vårväder ute! Vi hittade en nygjord lekplats uppe på berget där de gjort iordning jättefint och fällt massa träd m.m. Så dit får vi ta med Nils någon dag! 

Kavling av gipsdeg pågår

Dags att doppa foten!

Finito!

Ny lekplats!

Utsikt från dagens promenad




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar