Bloggportalen Statistik

måndag 17 mars 2014

Säsongsrea Polarn och Pyret och JP!

Idag började Polarn och Pyrets säsongsrea! Om man svarade på en kort undersökning om deras hemsida så fick man dessutom 10% extra rabatt! 
Så jag handlade 7 plagg för endast 600 kr, galet billigt!! Polarn och Pyret har ju så högt andrahandsvärde också så det känns nästan som att man kan gå plus på den här affären i slutändan hihi :) min snål-själ jublar! 

Detta är några av mina fynd:



Just nu ligger min fina vän på förlossningen och kämpar! Längtar så efter första bilden på deras nya familjemedlem!! Heja, heja Johanna! 

Idag var vi med i JP, det gick ju riktigt fort för dem att publicera! Trodde det skulle ta längre tid! Så innan jag hämtar Nils sen så ska jag köpa pappersversionen tänkte jag, kul att spara urklippet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar