Bloggportalen Statistik

söndag 16 mars 2014

Himmelriket..!

Igår var jag, Nils och Linnea  i Vaggeryd hos mina föräldrar. 
Pontus var iväg på rävlockstävling hela dagen från tidig otta till sen kväll. 
Han kom på en 2:a plats och bara ett ynka kilo räv ifrån förstaplats! Han vann ett vapenkamouflage (öööhhh?) och ett presentkort så han var mycket nöjd! Det blåste ju storm igår så han gjorde ju sig verkligen förtjänt av att vinna nått, kan nog knappt tänka mig något värre än att sitta i skogen i storm, fy tusan.

I Vaggeryd så hade Nils jättekul och busade som tusan, han var bl.a. väldigt fascinerad av alla klockor i huset. Särskilt den som tickade så där högt som gamla klockor gör och som slår vid varje hel timme! Hur ofta hör man såna klockor nuförtiden?? :) Nu har man ju i princip bara klockan på mobilen, lite tråkigt dock!  

Nils har ju sedan tidigare sett förskolan som ligger på andra sidan gatan, mittemot mamma och pappa, så igår gick jag och Nils äntligen dit för att leka på lekplatsen där medan mamma passade Linnea. 
Lekplatsen var rena himmelriket för Nils! Jätterolig lekplats med massa olika saker att leka med, och i! Bland annat en häftig buss!

När vi gick hem till Nils morföräldrar igen så hade min snälla far tvättat vår bil, det var verkligen välbehövligt! Jag har inte tvättat den sedan i höstas, vilket min far också gav mig en mindre utskällning för haha! :)

Sedan blev det hockey för resten av kvällen, som tyvärr slutade med förlust..!











Team "What does the fox say" :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar