Bloggportalen Statistik

tisdag 4 mars 2014

BVC

Idag har vi varit på vårdcentralen. Först skulle jag lämna blodprov för att kolla om jag har rätt Levaxindos och sen skulle Linnea till BVC. Det var en sjuk man som satt och nös och hostade i väntrummet till labbet så jag hoppas att inte lilltjejen åker på något..! Usch, otäckt med alla smittor.

Linnea vägde nu 5054 gram och är 57,1 cm lång! Man känner nu att hon har blivit tyngre, det är inte lika smidigt att bära runt på henne längre :) men betydligt smidigare än Nils som fortfarande vill bli buren mycket och han väger närmare 16 kilo!! :) Annars är allt bra med Linnea, hon är ju dock en torris precis som Nils så det är evigt smörjande! Men nu ska vi få Miniderm på recept och då blir det en hel del billigare, annars kostar ju den stora flaskan 259 kr.

Idag köpte jag årets rabatthäfte Restaurangchansen! Tycker det är himla bra och vi har köpt det många år i rad. Detta år var det även med rabatter på Polarn och Pyret, Kappahl och Brothers m.fl. Jag och Jessie ska nog utnyttja en kupong på Kock och bar snarast! :)

Nils har utökat sin samling av prylar med Bilar-motiv på som han älskar, igår fick han två pyjamasar av sin farmor med just Bilar på! Lycklig kille, stort tack farmor!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar