Bloggportalen Statistik

fredag 28 februari 2014

Mysmorgon

Idag har vi haft en riktig mysmorgon! Nils har varit på goshumör och suttit bredvid och kramats när jag ammat Linnea. Han har börjat härma Linnea och suger på min axel, haha! :) Jag har haft en riktigt bra natt med bara en matning, så jag känner mig riktigt utvilad! 
Det blir nog en bra fredag det här :)

Igår kom Michaela, Olle och Måns hit på lunch och lek. En väldig massa god fika hade även Michaela med sig! Måns hade växt otroligt mycket sedan sist jag såg honom, så fort det går! Snart är Linnea också där, jag måste verkligen ta vara på bebismyset nu ifall det är sista gången som jag har en bebis!

Nils och Olle lekte när Nils kom hem från dagis, dem är ju så roliga för dem är så himla lika i sättet! Förutom då att Olle verkligen kan sitta och babbla en hel novell med ett sånt engagemang, ja herregud vad roligt, jag höll på att skratta ihjäl mig! Vilket charmtroll :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar