Bloggportalen Statistik

onsdag 5 februari 2014

Växande tjej

Linnea har luftat rumpan i sitt babygym idag. Nils har nog saknat sitt babygym för han skulle minsann också ligga där haha :) 

Vi har också varit på BVC idag och lilltjejen hade ökat 250 gram i vikt sedan i fredags så det var ju jättebra. Vad gällde mina amningsproblem så skulle jag ringa amningsmottagningen på Ryhov om det inte blir bättre. Det känns bättre idag och jag köpte nya amningsbh:ar igår kväll, som sitter mycket bekvämare, så jag hoppas verkligen att det ska bli bra nu.

Linnea har fått sitt namn nu på dörren till sitt rum! Ser så sött ut när barnen har sina namn på varsin dörr hihi :) Däremot så känns det som att övervåningen är ett evighetsprojekt, vi blir aldrig klara. Fast det är mest en prioriteringsfråga när det gäller utgifter, vi får ta lite pö om pö. Framsidan står högst upp på priolistan, den ska vi göra färdigt så fort det bara går till våren. 



Linnea får sova såhär jämte mig i stora sängen när Nils och Pontus gått upp. Hon älskar att ligga på mage! Men på natten sover hon i sitt babynest i sin spjälsäng jämte min sida sängen, då kan hon inte rulla runt på mage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar