Bloggportalen Statistik

torsdag 13 februari 2014

Vagn till salu?

Igår kväll ringde Pontus föräldrar och erbjöd sig ta Nils över natten och idag så Pontus kunde gå till jobbet. Så snällt!! Det var en väldigt märklig känsla att sova i vår säng själva, det var väldigt gott om plats helt plötsligt och svalt! Pontus ångrade nog dock att inte han också sov över i Knohult för jag hade värsta hostattackerna fram tills 02:30 och hade även feber. 

Vi använde nässugen på Linnea innan läggdags och det var ju en sån befrielse för henne! Och hon sov jättegott hela natten, så skönt för henne :) 
Jag somnade också gott sen efter 02:30 och idag känner jag mig riktigt utvilad och mår bättre. Ingen feber idag heller! Så nu jäklar är vi på g! :)

Linnea ligger i sitt babygym och luftar rumpan, gäller att passa på när storebror är på semester hihi :)

Jag letar på Blocket efter en begagnad enkelvagn med liggdel till Linnea. 
99 gånger av 100 ungefär när jag är ute med vagn så har jag bara Linnea med mig. Alla ärenden gör jag när Nils är på förskolan och likadant med promenader. Ångrar så att vi sålde vår Teutonia nu, den hade ju varit klockren att ha när jag bara är ute med Linnea. 

Vårt babyskydd gick ju dessutom att sätta i vagnen så slapp man väcka bebisen om den somnat i bilen. Syskonvagnen är ju så klumpig och det känns så himla onödigt att jämt dra runt på den när ingen ändå sitter i sittdelen. Suck! Vi skulle ha köpt en vagn som man kan göra om till enkelvagn också, jag tjatade som sjutton om det men Pontus tyckte att en sån var för dyr...! 

Så om någon i närheten har en vagn med liggdel till salu så är jag vääääldigt intresserad! :)


"Fuck you, dumma förkylning!" :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar