Bloggportalen Statistik

fredag 14 februari 2014

Linnea 1 månad!

Idag är Linnea 1 månad gammal! Hmm, tycker att det känns som igår då hon kom till världen! 

Hennes första "månads-dag" blev dock inte särskilt rofylld då vi har en överaktiv liten Nils här hemma! Han var helt otrolig på förmiddagen, mitt tålamod har satts på stort prov.. 

Nils har bl.a. kastat ut en kastrull full med vatten från diskhon, rätt ut på golvet. Han har kastat vedträn och det mesta annat som kommit i hans väg. Han har klättrat upp skötbordet. Han har vägrat byta blöja och kläder, så vi har nog kämpat nån timma idag bara med att byta blöjor och kläder. Jisses.

Men hans dåliga humör var nog uttröttande för han somnade som en stock klockan 13 och sov ända till 15:30!

14:30 kom mina föräldrar hit och de hade med sig tulpaner och tårta eftersom det är Alla hjärtans dag! De hade även med sig lite ingredienser som jag bett dem handla för jag ville laga någon god middag tills Pontus skulle komma hem från jobbet. Strax efter mina föräldrar så kom även svärföräldrarna så det blev kaffe och tårta för dem också. Nils blev alldeles förvånad när han vaknade och upptäckte att både morföräldrar och farföräldrar var här! :) Nils skötte sig sedan exemplariskt under eftermiddagen, ingen ilska alls..! :) 
Får hoppas att den här arg-fasen går över snart...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar