Bloggportalen Statistik

torsdag 27 februari 2014

Fynda på loppis!

Det var oerhört skönt att mor kom hit igår vid lunch! Efter lunchen (som också var väldigt stimmig) så tog vi en promenad med varsin vagn. Nils somnade ganska fort och sov vidare i vagnen på altanen sen. Så vi fick lugn och ro en bra stund, skönt hihi :) 

Nils är väldigt rolig också när han håller på men nu när man inte sover hela nätter så är man ju ganska mör och tålamodet är inte lika stort! Idag är jag väldigt glad för att det är förskoledag för Nils för inatt var jag vaken i fyra omgångar. Två matningar och två bajsblöjbyten på Linnea. Linnea hade ont i magen igår så det var ju ändå skönt att hon fick bajsa ordentligt, även om det var inatt. Hon är betydligt lugnare idag! Som tur är så sover iallafall Nils jättebra, och i sitt eget rum fortfarande! Det är jag väldigt glad över :)

Nu håller jag på med lunch, Michaela, Olle och Måns kommer hit, ska bli jättekul att se hur mycket Måns har vuxit! 

Ikväll ska Pontus och Nils till Knohult, det är jaktlagsmöte ikväll. 
Så ikväll ska jag fortsätta stryka kläder, märka upp samt sortera allt till loppisen. 
Inlämning imorgon eftermiddag och loppisen är på lördag mellan 10-12 i Hakarps församlingshem, så kom dit och fynda på lördag vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar