Bloggportalen Statistik

fredag 3 januari 2014

Ringlös

Då kom dagen då mina ringar knappt gick att få av! Jag är svullen som en luftballong, särskilt mina vader ser läskiga ut efter en stund i upprätt position :) Har ni sett Harry Potter- filmen (tror det är den första?) då Harry förvandlar en elak dam så hon sväller upp och flyger iväg? Så som hon såg ut då känner jag mig nu!

Ikväll ska jag ut på en liten reunion-middag med tjejer från gymnasiet, ska bli jättemysigt! Ska bara hitta något att ha på mig också, gah! Längtar efter att få tillbaka min vanliga kropp nu..!

Nils leker med sin nyfunna vän som han har döpt till Mua. Han rider på Mua, matar, vattnar och kör runt henne på släpet till sin Bobby car hihi :)

Min bilförsäkring går ut snart så nu ska jag sätta mig och ringa runt till massa försäkringsbolag och se vart jag kan hitta lägsta pris. Det brukar löna sig och nu när jag ska vara föräldraledig så länge så är alla besparingar extra mycket guld värda! Jag har också ringt och tjatat till mig en halverad månadsavgift hos Unionen under ett års tid och ändrat till ett billigare mobilabonnemang, många bäckar små!


Invigning av ny pyjamas! Något stor så den kommer han kunna ha lääänge! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar