Bloggportalen Statistik

lördag 4 januari 2014

Reunion

Igår kväll var jag ute på en jättetrevlig liten reunion med några tjejer från gymnasiet! Vi var på en mysig italiensk restaurang som heter La Locanda som ligger i Amadeus gamla lokaler på öster för er som kommer ihåg. Det var dock obekväma stolar för tjockisar som jag, så efter 4 timmar var jag ganska mör i kroppen kan jag säga! Men det var det väl värt för det trevliga sällskapets skull, det måste vi snart göra om! Bra initiativ av Camilla att anordna detta!

Nu ska vi strax iväg ner till stan hela familjen och köpa present till Jessie som fyller år den 13 januari. Nils presenter är redan inköpta och sen har jag bara Pontus kvar, och han fyller ju den 27 januari. Ska nog få klart hans också snart så kan jag släppa allt sånt och bara invänta bebis! Lär ju inte vara jättepepp på att åka och handla present när man är nyförlöst haha :)

Ikväll ska vi till familjen H, känns som om att det var längesen vi sågs nu, så det ska bli jätteskoj!! Nils har saknat sin Vincent tror jag 


Speciell servering av fläskfiléspettet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar