Bloggportalen Statistik

torsdag 2 januari 2014

Monarken Nils

Idag vaknade Nils när pappan åkte till jobbet. Men han var ganska slö så han gick in till sin säng och la sig och kollade på Ipaden medan jag hoppade in i duschen. Skönt att få duscha i lugn och ro! När jag kom ut så undrade jag vad Nils låg och tittade på, för det lät inte som Bilar som han alltid brukar titta på annars. Då visade det sig att han hade gått in på appen Svt Play och hade kollat en kvart på "Året med kungafamiljen"! Haha :) Han kanske är lite förälskade i sin jämngamla Estelle? Och hon är ju supersöt så det kan jag lätt förstå! :)
"Prins Nils" låter ju rätt bra så han får väl lägga in en stöt om några år :)

Vi gick ner och åt frukost och sedan åkte vi upp till A6. Jag hade ett presentkort på Polarn och Pyret och Nils har vuxit ur sina pyjamasar så det fick bli en ny sådan! 

Nu har vi båda sovit middag som små grisar, skönt! Snart dags för middag, fläskpannkaka är utlovat åt lilleman!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar