Bloggportalen Statistik

onsdag 29 januari 2014

Konstig natt

Igår kväll var familjen S/F på besök. Nils fick små söta djur och Linnea en jättefin body, barnen börjar nog vänja sig vid att alltid få presenter hihi :)

Olle och Nils lekte som sjutton i vanlig ordning och det var bara ett glas som blev gårdagens offer..! :) Alltid händer det något!

Igår var jag även på massage och Pontus flaskmatade Linnea för första gången och det gick jättebra! Skönt att även det funkar. 

Båda barnen somnade samtidigt igår kväll och jag strax efter. Men efter en timme vaknade jag med feberfrossa så Pontus fick gå ner och hämta två Alvedon. Efter en liten stund gick febern över och jag kunde somna om. Men väldigt märkligt att jag fick så hög feber bara sådär.. Hoppas det inte är sjukdom på gång!

Nu är vi på väg hem från simhallen, vi har badat med familjen H samt ätit lunch. Nils  sover som en stock i bilen, det tar på krafterna att bada :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar