Bloggportalen Statistik

torsdag 30 januari 2014

Firande på dagis

Idag åkte Nils och Pontus till dagis. Pontus är ledig även nästa vecka och veckan efter är det ju sportlov och 20- timmarsbarnen är lediga på alla lov. 
Så för att det inte skulle gå för lång tid sedan Nils var på dagis så fick Pontus vara med Nils på dagis några timmar idag så Nils fick leka med alla sina kompisar och fröknar. 

Pontus tyckte det var kul för han var ju inte med på inskolningen. Och Nils hade haft jätteroligt! Idag fick han så mycket uppmärksamhet också för hans födelsedag firades nu i efterhand. Han fick sitta på födelsedagstronen och alla sjöng för honom ♡ :)

Han fick ett jättefint halsband som barnen gjort och ett fint kort. Halsbandet har han haft på sig här hemma sen han kom hem och även när han gick och la sig så det kommer nog bli hans favoritaccessoar hihi :) Om vi inte har några planer någon dag nästa vecka så får nog Nils och Pontus åka till dagis en stund igen! 

Imorgon ska vi till BVC och väga Linnea, jag hoppas verkligen att hon nu har ökat i vikt! Hon har ätit jättebra nu så om hon inte har ökat i vikt så måste det ju vara något fel på min mjölk?
Vi får hålla tummarna, jag känner mig riktigt orolig.. Men jag tycker att hon ser välmående ut och hon skriker i princip aldrig, så då borde det väl vara som det ska?










2 kommentarer:

  1. Vi fick höra det är rätt vanligt att de går ner efter bb för den första mjölken är så fet eller vad det nu var. De var jätteförvånade över att Timo ökat när vi vägde honom..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag läste nått om det också.. Härligt att Timo växer så ordentligt, det blir nog en quarterback av honom hihi :)

      Radera