Bloggportalen Statistik

tisdag 28 januari 2014

Födelsedagsmiddag

Vi blev bjudna ut till Knohult igår för att äta födelsedagsmiddag för Pontus. Greta hade lagat en jättegod fläskstek som var så mör att den bara föll isär, supergott! Jag älskar klassisk husmanskost såsom stek med potatis och sås, finns det något bättre? Även en god efterrätt bjöds det på så vi rullade hem efter all god mat och dessert! 

Nils var på besvärligt humör igår dock så vi hade fullt sjå att hålla pass på honom, han lider nog en del av överskottsenergi nu när han har varit hemma så länge! Så imorgon har vi planerat in att åka till badhuset så Nils får leka av sig ordentligt, kan behövas! 

Nu ska jag strax åka iväg till Hudoteket för helkroppsmassage, jag har ju fortfarande 4 tillfällen kvar att utnyttja av mitt friskvårdsbidrag där. 
Så Pontus ska flaskmata Linnea för första gången. Frysen är ju proppfull med bröstmjölk nu så jag har "köpt" mig en del egentid. 

Så en välbehövlig massage får det bli och även ett stopp på H&M för att köpa en skjorta eller något att ha till amningslinnena. Känns som att min garderob gapar tom just nu! Svårt nu också när man är mellan två storlekar, jag kommer ju gå ner mer i vikt nu framöver också så det känns inte jätteroligt att behöva köpa något nytt nu överhuvudtaget. 


Linnea i sina fina kläder som hon fick av Johanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar