Bloggportalen Statistik

måndag 27 januari 2014

Pontus 31 år och Linneas första besök i Vaggeryd

Idag fyller min älskade make, livskamrat och far till mina underbara barn 31 år! Stort grattis älskling! Vi har firat med räkmackor till lunch och Pontus fick en tröja från Fjällräven i present.

Jag och Linnea låg och sov på soffan inatt så det fick bli en ytterligare present till Pontus, (och Nils), de sov ända från 21 till 08:15! Linnea hade mat-maraton igår ända fram till 01:00 plus att vid 01 så kaskadkräktes hon så då kände jag att vi lika gärna kunde sova i vardagsrummet för att inte väcka övriga familjen. Men sen sov hon från 01 till 05 och sen 05:40 tills Nils och Pontus kom ner på morgonen.

Igår åkte jag och Linnea till Vaggeryd för första gången. Nils och Pontus var i Knois och jagade, Pontus sköt för övrigt två rådjur! Jag och Linnea hälsade på hos mamma och pappa och sen åkte vi alla till min mormor och morfar, morfar fyllde 74 år igår! Även min moster med man var där så det var kul att även de fick träffa lilla Linnea.

Nu ska jag börja titta efter en tapet till fondväggen i Linneas rum, min farbror är målare så han kommer hit och tapetserar så vi behöver bara köpa tapeten. Det ultimata i en släkt är om man skulle ha en målare, en snickare, en elektriker och en bilmekaniker hihi :)

Födelsedagsbarnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar