Bloggportalen Statistik

tisdag 26 november 2013

V.33

Usch vad jag är trött, inte många timmars sömn inatt! Jag var hemma vid 23:45 och röjde upp i köket innan jag somnade. Sen låg Nils och hostade, vred och vände på sig så det känns som om att jag bara sov korta stunder och vaknade hela tiden. Så jag var rejält seg när det var dags att kliva upp med Nils klockan 07. Nu har kaffet börjat verka så nu börjar kvickna till liv någorlunda tack och lov! Blir extra lång dag idag då jag måste börja vid halv ett idag, jag kommer behöva ta igen lite på mitt sovkonto i helgen känner jag..

Igår gick vi in i vecka 33 av graviditeten! Hela 80,7 % är nu avklarade och endast 53 dagar kvar! Bebisen är sjövild och möblerar om ordentligt inne i magen många gånger per dag. Igår lyckades jag filma när man ser hur bebisen stökar runt i magen, när man ser det så förstår man verkligen att det faktiskt är en bebis därinne! 

Fick ännu en kommentar igår om att det ser ut som en "flick-mage", mmm vi får se! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar