Bloggportalen Statistik

måndag 25 november 2013

Frukostmys

Denna vecka har jag kvällsjouren på jobbet så jag börjar kl. 14. Så jag och Nils har nu suttit och ätit frukost och tittat på barnprogram ända sedan halv åtta, mysigt! Nu längtar jag till 1:a advent och snö, det passar ihop med långa frukostar tycker jag! :)

Nils har haft hosta inatt och är lite småförkyld, så jag hoppas inte att det blir värre. Men denna vecka går han ju inte så många timmar på dagis så det är ju skönt. Sen jobbar jag bara 2 veckor till och sen börjar Nils på 20-timmars schema och är helt ledig v.52 och v.1. Längtar verkligen till julen nu! Jag har börjat inhandla julklappar så smått och då brukar julkänslan komma smygandes tycker jag. I år har vi också sagt att vi ska undvika A6 2 veckor innan jul, så att vi förhoppningsvis slipper magsjukan denna jul. Förra julen var ju verkligen total misär, fy sjutton! Vi var ju då på A6 två dagar innan julafton förra året och troligtvis där som vi blev smittade...

Nu ska vi bygga Lego säger Nils så då får det bli så!

Måste använda vår systemkamera mer, det blir så mycket finare bilder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar