Bloggportalen Statistik

torsdag 28 november 2013

Mvc

Igår var jag på MVC för kontroll. Allt såg bra ut med bebis och mina värden! Jag skulle boka en tid hos sjukgymnast för mina besvär med höfter, rumpa och ja allt runt omkring som gör förbaskat ont! :) Barnmorskan sa att de besvären kommer bara bli värre och det är ju trots allt sju veckor kvar.

Nils har hittat kameran på min telefon och ägnar sig åt att fota sig själv och att spela in film på sig själv. Han sitter och kollar på gamla filmer på sig själv när han var bebis och sitter och skrattar haha! :) Jag har kommit på att det går att låsa SIM- kortet så kan han inte ringa upp massa folk hela tiden..! Men det dröjer nog inte länge innan han kommer på ett sätt att komma runt det också..! :)

Fredag imorgon, gud så skönt! På lördag är det jag som tar en låååång sovmorgon!


1 kommentar: