Bloggportalen Statistik

lördag 16 november 2013

Tidig julklapp!

I år bestämde jag och Pontus oss för att att köpa en gemensam julklapp till oss själva, något som vi verkligen behövde! Så idag när jag tog sovmorgon så åkte Nils och P och införskaffade vår julklapp! Vi fick dessutom 500 kr rabatt, så det blev en relativt billig julklapp också :)

Denna Elextrolux Ergorapido 2in1 dammsugare ZB2944W fick det bli! Vi har ju annars centraldamssugare som är så himla krånglig att dra fram om man bara behöver dammsuga av nedanför köksbänken eller vid köksbordet där det fort blir smutsigt, så då kände vi att en sådan här smidig dammsugare skulle bli ett praktiskt komplement! Skönt att slippa sladd också, sladdar överhuvudtaget börjar kännas gammalmodigt!


Ikväll ska jag ut på trivselkväll med jobbet, 3-rättersmiddag står på menyn vilket ska bli otroligt gott! Nu ska jag bara hitta något att ha på mig, gaah!



2 kommentarer:

  1. Vi köpte en sån fast svart för några veckor sen. Helt suverän!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi har redan använt den flera gånger idag så jag tror att den kommer vara en bra investering framåt :)

      Radera