Bloggportalen Statistik

fredag 15 november 2013

Mini-julbord

Natten till idag fick jag hoppa in och ta natt-jouren på jobbet så jag jobbade mellan 22:45-05:45. Jag har inte jobbat natt sedan jag jobbade på Arla, så det var ett tag sedan! Men det gick bra och det var skönt att få större delen av idag hemma. Jag gick upp vid 12 och tog en lång dusch och var sen vid god vigör igen! Pontus hade semester idag och hade tagit med sig Nils ut till landet, Pontus jagade och svärmor passade Nils.

På eftermiddagen kom Madde och Glenn hit och fikade. Jag fick en jättefin 30-års present av dem, en korg med massa härliga krämer och doftljus, stort tack! Madde hade även med sig det LED-blockljus som jag köpte på ljuspartyt vi var på för några veckor sedan. Sådana ljus är perfekta särskilt nu med småbarn, så man kan få lite myskänsla utan risk för att Nils bränner sig eller välter ljuset så det börjar brinna.. :) Smidigt med timer också!

Sedan lagade jag ett mini-julbord, blev ju så sugen i veckan på det så det fick det bli till fredagsmyset!
Nu ska vi äta Ben och Jerry- glass framför Idol, och en omgång i massagestolen får det nog också bli.

Trevlig fredagkväll till er alla!



Det dröjde ungefär en minut, sen var Nils framme och ville inspektera låtsas-ljuset..
Mini-julbord


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar