Bloggportalen Statistik

fredag 29 november 2013

Gnäll :)

Idag har jag varit riktigt gnällig och tyckt synd om mig själv haha :) Jag har så sjukt ont i mina höfter och det strålar ner i låren så jag har haltat runt idag och varje steg har varit en riktig pina. Sen fick jag även molande värk i nedre delen av magen och ett brännande ryggont i ryggslutet, det höll i sig två timmar innan det försvann så jag blev riktigt orolig för ryggontet kändes precis som det gjorde när jag var i latensfasen på min förra förlossning. Så jag blev väldigt lättad när det gick över kan jag säga! Sen till råga på allt så har jag blivit förkyld och sovit alldeles för lite timmar hela veckan. Förhoppningsvis går förkylningen över efter lite sovmorgon i helgen.

Så, nu har jag gnällt av mig! :)

Nu ligger jag i soffan och bara njuter av att ha benen i horosontalt läge, ljuvligt! Mina ben och fötter har börjat svullna rejält så jag har fått låna stödstrumpor som underlättar en hel del. Ja, nu är det verkligen den "ljuva" tiden kvar av graviditeten som ni hör!

Igår hade svärmor varit här och hon hade köpt med sig två mysiga fleecejackor från Intersport. Intersport har himla bra barnkläder, men man glömmer lätt bort dem tycker jag! Stort tack för de superfina kläderna!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar