Bloggportalen Statistik

måndag 11 november 2013

Förberedelser inför lilla L:s ankomst!

Vi vet ju inte vad det blir för kön på Nils syskon, men däremot så har vi bestämt namn på både kille och tjej! Så det blir en liten L, oavsett kön :)

Idag har jag letat fram könsneutrala babyplagg från Nils gamla klädlådor. 
Jag hittade inte jättemycket så får vi en tjej så kommer vi att behöva köpa en väldig massa nya kläder!

Vaccinationen gick bra innan, det var helt otroligt mycket folk (pensionärer) som skulle vaccinera sig. Men det gick ändå fort för de tog tre personer åt gången.
Har inte känt av något extra av sprutan så jag hoppas slippa symptom, är ju tillräckligt förkyld som det är..!

Nils farmor hade med sig deras massagestol som jag får låna för mitt ryggont, underbart! Så om ni undrar vart jag är de sista veckorna av graviditeten så vet ni:



2 kommentarer: