Bloggportalen Statistik

fredag 4 oktober 2013

Väntan

Idag är dagis stängt för planeringsdag så eftersom jag egentligen skulle börjat 12:30 idag så flexade Pontus hem från jobbet tidigare så vi kunde ta en halvdag var med Nils. 

Jag är dock fortfarande sjuk och sitter nu på vårdcentralen och väntar på provresultaten som de nyss tog på mig, min hals gör fortfarande ont och jag är väldigt täppt och hes fortfarande. Så vi får se vad proverna visar.

Nils och Pontus har åkt ut till Knois så att jag kan få lite vila sen. Nils drabbades av någon "nattskräck" inatt och var helt tröstlös en bra stund innan han kunde somna om inne hos oss. Så nattens sömn har ju inte varit den bästa. MEN, det är ju iallafall fredag och jag älskar fredagar, sjuk eller ej! :) 

Mys-Nils i morse:

Grisen ska också bäddas ner såklart :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar