Bloggportalen Statistik

lördag 5 oktober 2013

Lördag

Det gick bra igår på vårdcentralen, jag hade ingen infektion utan bara ett virus. Mitt immunförsvar är nedsatt så därför tar det tid för mig att bli frisk. 
Så nu ska jag knapra vitaminer/mineraler/antioxidanter, vila mycket och inte stressa. Annars kan jag nog räkna med att vara konstant förkyld under hela hösten och vintern fram till förlossningen och en bit efter. Ska kolla mina värden igen på onsdag när jag har tid på MVC.

Pappa kom hit i förmiddags så han och Pontus har gjutit till planket på framsidan och börjat sätta panel. Nils har suttit och låtsaskört morfars bil och igår i Knohult gjorde han likadant med sin farfars bil, han älskar verkligen bilar hihi :) 




Nils pratade med kossorna i Knohult igår

..och övningskörde bilen såklart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar