Bloggportalen Statistik

fredag 20 september 2013

Rolig post!


I brevlådan väntade idag ett paket från Ellos, woho! Så skönt när det kommer i lådan direkt och man slipper hämta ut det!

Dagisfröknarna tipsade om att köpa ett regnställ fodrat med fleece nu inför kallare och regnigare väder.

Vi kollade efter ett sådant ställ när vi var i Göteborg och alla var svindyra, billigaste kostade 900!
Så när jag kom hem så kikade jag på ellos.se istället för vi hade fått rabattkuponger på posten, 300 :- rabatt om man handlade för 800:-. Och där hittade jag detta fina fleecefodrade regnställ från Didrikssons, Boardman hetter regnstället. Givetvis kostade det 799:- så jag köpte även en liten könsneutral body i stl. 50 att ta med till BB 

Så allt detta fick jag för 500 :-, det känns som en bra deal! Jag kollade på Tradera och dessa regnställ går ju begagnat för många hundralappar och de säljer som smör smälter i solsken. :) Så det blir nog inte många kronor som jag lägger ut i slutändan på regnstället.. Och nu får Nils vara varm och torr i höst, det är ju det viktigaste av allt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar