Bloggportalen Statistik

lördag 17 augusti 2013

Utvilad!

Åh så skönt, Nils sov hela natten fram till halv nio! Jag vaknade till och med före Nils. Vilken skillnad det är när man får sova hela natten, jag känner mig alldeles klar i huvudet!

Vi körde en morgon-vägning, Nils vägde 14,9 kg och min vikt har stannat av som tur är. Jag gick upp mycket fort i början av graviditeten men nu har jag stått stilla ett bra tag. Så jag hoppas att min slutvikt innan förlossningen inte blir mer än 86 kilo, som min maxvikt blev sist! Men jag bryr mig inte särskilt mycket ändå för jag vet att om bara amningen funkar bra och jag håller en bra kost så rinner graviditetskilon av ganska fort sen. Och att röra på sig, ja det lär man ju göra med två barn! :)

Igår var det bockjakts-premiär så Pontus åkte ut direkt efter jobbet igår och han sköt sig en bock! I morse gav han sig iväg igen innan skymning och hans jaktkamrat fick också skjuta sig en bock. Bra bockpremiär för dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar