Bloggportalen Statistik

fredag 16 augusti 2013

Första "fladdren"


I förrgår kväll så kände jag det första "fladdret" i magen! Så härligt! Och nu när jag och Nils låg och myste i soffan så kände jag det igen. Jag tycker det är så lättande på något vis när man börjar känna bebisen för då känns det som om att man kan oroa sig lite mindre.. Känner man bebisen så känns det som om att den mår bra!

Om en vecka är det dags för andra ultraljudet, längtar! Sen tycker jag att det är lite synd att man inte får göra något mer ultraljud, det är ju så lång tid mellan v.19 och v.41!

I eftermiddag har Nils varit ute en hel del, men det var lite kyligt tyckte jag och Nils är ju kanske på väg att börja bli förkyld så han fick ha på sig mössa, då kändes det verkligen som höst!

Mor och far har varit här och hämtat kräftorna och hann med lite bus med Nils. Jag visade dem en bild på farfar som jag hittade på nätet, det var en lagbild från 1947 då farfar var lagledare för B-laget i bandy i Vaggeryd. Häftigt att det går att hitta så mycket på internet!

Farfar stående till vänster med rock och basker 1947



Farfars barnbarnsbarn 2013






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar