Bloggportalen Statistik

onsdag 7 augusti 2013

Utslagen mamma

Åh vilken rolig dag jag och Johanna har haft på Gekås i Ullared! Vi gjorde en massa fynd och jag köpte både julklapp och födelsedagspresent till Nils, riktigt bra sådana också! Istället för att köpa massa smått så satsade jag på en riktigt bra julklapp och en riktigt bra födelsedagspresent. 

Pontus nattar Nils nu och sen ska vi packa upp alla fynden och sen ska vi även montera Nils tripp trapp- stol som vi köpte på lekmer och som kom med posten igår. Så Nils får eventuellt inviga sin nya stol till frukost.. Känns lite sorgligt att han inte ska använda sin Babybjörn- matstol som vi varit såå nöjda med, men snart ska ju lillebror/lillasyster använda vår trotjänare igen :)

Medans mamman har varit på Gekås så har Pontus och Nils varit och badat på Rosenlund med Jonas och Olle. De hade haft jätteroligt pojkarna! Inget slår vatten och lek :)

Ja just det, jag och Johanna såg två stycken vildsvin på vägen till Ullared, lite udda! :) Nu ska jag försöka ta mig ur soffan, min rygg och höft kommer strejka rejält ikväll/natt.. Men det var denna shoppingrunda och kvalitetstid med Johanna väl värd!

Nils möter vågorna

Så frän flytkudde Olle har, aldrig sett sån innan!

Lite lekplats-lek hanns med i vanlig ordning :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar