Bloggportalen Statistik

torsdag 8 augusti 2013

Fixardag

Idag blir det en lugn dag hemma. Vi ska bara iväg och göra några ärenden nu strax men sen ska vi ägna resten av dagen åt att fixa här hemma. Vi ska börja med nya barnrummet, organisera på övervåningen när det gäller förvaring och sortera ut sådant som ska till sortergården. Härligt med en sådan här dag!

Tänk att det är nästsista dagen på semestern, fem veckor har gått väldigt fort! Men samtidigt känns det som att jag har varit hemma länge och vi har ju hunnit med så mycket. En väldigt bra semester, med rekordbra väder får bli semesterns summering! 

Och nu väntar en spännande höst, nytt jobb för maken, förskola för Nils och sista delen av graviditeten för mig. Och sen kommer det mest spännande av allt- vi blir fyra i vår familj.. Och jag har absolut ingen aning om vad det kommer att innebära! Läskigt som tusan, men samtidigt väldigt, väldigt roligt och jag längtar!


Här är några av fynden från Ullared:

Tallrik och skedar till Nils från Babybjörn, den här tallriken har jag velat ha länge så jag blev så glad att den fanns billigt på Gekås!

Flaskställ! Det kommer särskilt till bra användning sen när jag börjar pumpa mjölk igen när bebisen kommit, då ligger det nappflaskor överallt på diskbänken.. :)
Ett stooort uppläggningsfat, 39:-!

Och här är Nils stora julklapp och födelsedagspresent, vad kan det vara måntro? :)



1 kommentar:

  1. Flaskställ är suveränt! Tänk om man själv kunde komma på något liknande!

    SvaraRadera