Bloggportalen Statistik

onsdag 7 augusti 2013

Batman- Nils

Min lille batman hade jätteroligt igår hemma hos familjen H/V! Han busade med barnen och sprang runt i sin Batman- tshirt med cape :) Han är så söt i den :) 

De var inte hemma förrän kl.21:30 men Nils fick vara uppe lite till för han var så uppe i varv och det passade ju bra för för jag ville ju såklart gosa när han varit borta så länge! Men vilan ifred gjorde susen, jag behövde få ligga i soffan i lugn och ro en hel kväll. Det händer ju inte särskilt ofta haha! :) Och huvudvärken är som bortblåst, tack och lov.. Blev lite orolig för havandeskapsförgiftning när huvudvärken var så kraftig och inte ville släppa!

När jag skulle gå ut på kvällen och hämta in sallad så sprang grannkatten in så fort jag öppnade ytterdörren. Till Nils stora förtjusning kan tilläggas :)

Så Nils fick sin husdjurs-dos också innan vi fick ut katten, ganska bra faktiskt! Det märks ju dock att katten är en kattunge för den svischar ju runt som en galning och ska klättra upp på allting och river på allt.

Nu ska jag plocka upp Johanna och sen väntar Ullared på oss! Jag ska till och med handla julklappar till Nils idag, vi lär ju inte komma iväg till Ullared mer med tanke på vår hektiska höst som vi har framför oss så det är ju lika bra att passa på nu :)

Batman i Barnarp (Gotham city 2)

Batman och Catwoman (ligger på stolen)

2 kommentarer:

  1. Jag trodde också på hf när jag hade huvudvärk efter v25 tror jag det var, men bm sa bara att man inte får det så tidigt i graviditeten! :-)

    Ha en kul dag och merry christmas på dig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, jag tycker nästan att jag nojjar mig mer över saker som kan hända denna graviditeten än förra..! :(

      God Jul på dig med! And happy chanukah! :)

      Radera