Bloggportalen Statistik

tisdag 6 augusti 2013

Aj

Ända sedan igår kväll så har jag haft en sprängande huvudvärk. Min rygg/höft var också helt ur gängorna på kvällen igår så jag kunde knappt komma upp ur soffan när jag väl satt mig. Jag brukar aldrig ha huvudvärk så jag anar att det är någon "gravid-grej". Jag tog en järntablett för jag läste att järnbrist kan orsaka huvudvärk, och järnbristen borde komma nu för så var det förra graviditeten iallafall vid den här veckan.

Ikväll är vi bjudna hem till familjen H/V men jag får stanna hemma istället och hoppas på att huvudvärken ger med sig någon gång. Men Nils och Pontus ska åka, det är ju kul för Nils att träffa barnen!

Imorgon ska jag och Johanna åka till Ullared och då har jag absolut inte tid med någon huvudvärk, så nu ska den bort!

Nils hittade en cykel innan idag på XXL som han ville ha, han ville verkligen inte lämna den gullpojken :) Men han får nog vänta ett tag med cykel tror jag haha!



1 kommentar:

  1. JAg hade ju problem med migrän nästan varje dag fram till v18. Det var för jävligt rent ut sagt. Som tur var slapp jag det denna gång. Har haft lite nu på slutet, men inte en enda gång sedan Petter började vabba. Stressrelaterad då kanske,,

    SvaraRadera