Bloggportalen Statistik

torsdag 25 juli 2013

Tidigt uppvaknande

Imorse vaknade Nils redan klockan 6 och var ledsen. Jag såg igår när jag borstade hans tänder att han håller på att få fler kindtänder upptill så det kanske var det som väckte honom. Han fick komma in till oss men det var ju lögn att få han att somna om. Så han låg och klättrade på oss, snurrade på tavlan ovanför vår säng, drog i vårt hår, petade oss i näsorna och massa annat som Nils tycker är hysteriskt roligt haha! :)

Jag har drömt mina jobbiga drömmar som vanligt så jag var galet trött så Pontus och Nils gick upp vid 07:30 och jag fick sova vidare 

När Pontus stod och lagade lunch nu för en stund sedan så tyckte han att det blev sådär "misstänkt" tyst i vardagsrummet. När han tittade efter så har ju lilleman somnat! Pontus väckte honom och gav honom mat och sen fick vi lägga honom och han somnade som en stock hihi. Tidiga uppstigningar är även jobbigt för lilleman!

Igår gick jag och Nils på långpromenad när Pontus var iväg och jagade. Det blev 1,5 timmes promenad och det var riktigt längesen jag gick så långt. Men skönt att komma igång igen! Konditionen har man ju igen vid förlossningen, det fick jag ju verkligen erfara förra gången..! :)

En trött Nils som somnat i soffan
Stackaren fortsatte till och med att blunda vid matbordet innan han sakta började tugga på sin lunch hihi :)

Kvällspromenaden igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar