Bloggportalen Statistik

onsdag 24 juli 2013

Gravid-drömmar

Inatt hade jag ytterligare en jobbig natt med dessa jädrans "gravid-drömmar"! De är oftast mardrömmar och de känns så verkliga så när jag vaknar så känns det som att jag knappt har sovit en blund.. Jag hade likadana dröm-perioder med Nils och de flesta gravida brukar tydligen ha det. Men jag undrar varför? Det måste ju finnas ett syfte eftersom alla gravida tycks drömma på detta vis?

Just nu är det synd att jag inte kan dricka kaffe, för jag hade behövt en rejäl kopp nu! Jag drack en liten kopp kaffe med massa mjölk i Knohult sist vi var där och det gick bra, men sen har jag känt samma avsmak bara av att känna doften av kaffe. Märkligt när kaffe är något som jag verkligen älskar annars! Och med Nils kunde jag dricka kaffe som vanligt, men denna gång går det verkligen inte.


2 kommentarer:

  1. Du får pimpla kall cola istället :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har börjat dricka te, ganska uppiggande det med! :)

      Radera