Bloggportalen Statistik

torsdag 3 januari 2013

Twilight

Tidigare idag så var jag och lämnade blodprov och träffade på Josefine från föräldragruppen! Hon hade börjat jobba där igår men det var tyvärr inte hon som fick sticka mig men det blir det säkert fler tillfällen till! :) men förhoppningsvis har jag rätt levaxin-dos nu så jag slipper lämna prov på ett tag.





Sen gick jag och handlade, imorgon ska jag laga några formar Janssons till vår "julafton" i Vaggeryd på lördag. När jag kom hem så gick hela familjen på promenad, Nils fick gå själv en bit och blev jättearg när vi satte ner han i vagnen! Han ville gå. :) Nu har vi festat till det med en tacopaj till middag och snart kommer svärföräldrarna på besök!





Så här såg det ut i Nils rum igår vid läggning. Han gillade Twilight lampan jättemycket och var helt fascinerad av stjärnhimmelen. Och han somnade gott! Efter 45 minuter stängdes den av automatiskt så vi behövde inte gå in och störa honom för att stänga av.  Sen att han vaknade vid 02:30 och var otröstlig är ju en annan femma! Men vi gav han lite alvedon och välling och då somnade han om, så antagligen är det tänderna som spökar. Hans femte tand har ju inte riktigt kommit fram, men är synlig så det gör nog lite ont nu på nätterna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar