Bloggportalen Statistik

torsdag 3 januari 2013

En legend

Nu börjar det närma sig! Blott en vecka kvar tills jag börjar att arbeta igen. Nils har kommit in i så bra sovrutiner nu, inte i natt dock men det får vi hoppas var en engångsföreteelse. :)

Han somnar vid 22 och vaknar vid 07:30-08:00. Sen efter lunch vid 12 så somnar han och sover 2-3 timmar. Fortsätter dessa rutiner så lär han ju knappt märka att jag är borta hemifrån! Det lättar mitt hjärta något att tänka så.

Det känns riktigt bra annars att börja jobba, jag har en hel del nya, roliga utmaningar som väntar på jobbet! Och sen har jag ju varje onsdag hemma med min Nils ett ganska bra tag framöver.

Jag kollade igenom ett usb och hittade en 3-4 år gammal bild från jobbet då jag träffade självaste Ingvar, det var stort! Haha, kolla mitt smile och vad gör jag med den andra handen? Ser ut som om jag ska göra en sån där präst- handskakning med båda händerna ni vet. Men jag var inte så katig då kan jag säga, Ingvar är ju legendarisk och en verklig förebild. Tänk vad mycket han har åstadkommit! Entreprenörernas entreprenör. 
Det var en stor ära att få träffa honom!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar