Bloggportalen Statistik

måndag 3 december 2012

Trött Nils

Det var en övertrött Nils nu som kom hem och däckade omedelbart i sängen. Han har ju inte sovit på hela dagen stackaren och fick några bryt på öppna förskolan då han blev jätteledsen :( Men nu får han sussa ett tag. Vi hittade tyvärr ingen rånarluva på Kappahl, de såldes visst bara i deras online- butik. Så jag får se om jag beställer en därifrån kanske.

På öppna förskolan idag kom det en tjej från apoteket och berättade om deras produkter för barn. Vi fick även en rabattkupong på 30% så jag passade på att köpa en ny MAM Perfect napp till Nils.

Nu ska jag strax åka till frisören, inte jättesugen just nu på att köra långt i det dåliga väglaget men jag får köra försiktigt och åka i god tid.

Ett snöigt Huskvarna


Den här fina tröjan såg jag på Lindex, kanske kan bli en julklapp till Nils..! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar