Bloggportalen Statistik

måndag 3 december 2012

Ny vecka!

Ny vecka, en fullspäckad och rolig sådan! Idag är det öppna förskolan, klippning/slingning och besök hos min Madde som står på schemat! 
Ska bli så kul att se hur långt Madde och Glenn har kommit med renoveringen av sitt hus. Madde har alltid varit en fena på inredning och är väldigt företagsam av sig så jag kan tänka mig att de har kommit långt! 

Innan förskolan nu så tänkte jag hinna in till Kappahl för jag såg att de hade "rånarluvor" för små barn, såg att Michaela hade en sån till Olle och det verkade smart! 
Särskilt till Nils som har så känsliga kinder så kan han ha den nu när det är minusgrader ute.

Nils utövar morgongympa i form av dans till musiken på tv :)

Rånarluva från Kappahl



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar